Εταιρίες προφυλακτικών όπως η Trojan, η Allure και η Durex τα έχουν στα ράφια των φαρμακείων και των σουπερμάρκετ από το 2008… ελάχιστες όμως γυναίκες είχαν το θάρρος να αγοράσουν κάτι τέτοιο.Τα πράγματα όμως άλλαξαν....
και η Γυναικα απελευθερώθηκε. Στις διαφημίσεις στην τηλεόραση δεν διαφημίζουν πλέον μόνο προφυλακτικά, λιπαντικά και φάρμακα για σεξουαλική “ανύψωση” όπως το Viagra… αλλά πλέον και δονητές.
“Ήταν θέμα χρόνου” λέει ο Tim Straley, ιδιοκτήτης του Boudoir Noir . “Όταν άρχισαν να τους πωλούν στο Amazon.com τότε κατάλαβα ότι πλέον τους χρησιμοποιούν όλο και περισσότερες γυναίκες”.
Κάτι τέτοιο αποδεικνύεται από μια μελέτη που διεξήχθη το 2008 από το Κέντρο Σεξουαλικής Υγείας του Πανεπιστήμιου της Ιντιάνα, η οποία αναφέρει ότι περισσότερες από το 50% των γυναικών στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν χρησιμοποιήσει έναν δονητή έστω και μια φορά στη ζωή τους. Έτσι, οι δονητές έχουν εξελιχθεί σε συνήθη καταναλωτικό προϊόν
source.papatzides
και η Γυναικα απελευθερώθηκε. Στις διαφημίσεις στην τηλεόραση δεν διαφημίζουν πλέον μόνο προφυλακτικά, λιπαντικά και φάρμακα για σεξουαλική “ανύψωση” όπως το Viagra… αλλά πλέον και δονητές.
“Ήταν θέμα χρόνου” λέει ο Tim Straley, ιδιοκτήτης του Boudoir Noir . “Όταν άρχισαν να τους πωλούν στο Amazon.com τότε κατάλαβα ότι πλέον τους χρησιμοποιούν όλο και περισσότερες γυναίκες”.
Κάτι τέτοιο αποδεικνύεται από μια μελέτη που διεξήχθη το 2008 από το Κέντρο Σεξουαλικής Υγείας του Πανεπιστήμιου της Ιντιάνα, η οποία αναφέρει ότι περισσότερες από το 50% των γυναικών στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν χρησιμοποιήσει έναν δονητή έστω και μια φορά στη ζωή τους. Έτσι, οι δονητές έχουν εξελιχθεί σε συνήθη καταναλωτικό προϊόν
source.papatzides
Σου Άρεσε? Κανε Like!!