Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Η Γυναίκα του Clooney προκαλεί με φωτογράφηση στο Maxim (pics)




Η Stacy Keibler, το κορίτσι του George Clooney, έκανε πρόσφατα μια τολμηρή φωτογράφηση για το αυστραλιανό Μaxim. Και αν ως τώρα είχαμε αμφιβολίες για το πώς κατάφερε να τον κατακτήσει, πλέον δεν μένει τίποτε στη φαντασία.




 Η Stacy είναι μοντέλο, παρουσιάστρια και πρώην αθλήτρια των ρινγκ. Μάλιστα στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό παραδέχτηκε πως έχει ρίξει σφαλιάρα σε αρκετούς άντρες που την ακούμπησαν δήθεν τυχαία…

Η Stacy Keibler αναφέρει στο Maxim: «Όπως σας είπα, δεν μου αρέσει να με αγγίζουν. Το μισώ όταν πηγαίνω σ' ένα μπαρ και κάποιοι άντρες νομίζουν ότι μπορούν να με αγγίξουν ή να μου πιάσουν τον κ@λο. Έχω ρίξει αρκετές σφαλιάρες γι' αυτό». Σε άλλη ερώτηση η 32χρονη ήταν κάθετη στο ερώτημα σχετικά με το εάν έκανε χρήση αναβολικών στην καριέρα της: «Όχι, φυσικά όχι! Δεν θα ανακατευόμουν ποτέ με τέτοια πράγματα. Αλλά έχουν δει πολλά τα μάτια μου».

Όταν ρωτήθηκε για το ποιους άντρες προτιμά, η Stacy απάντησε με νόημα «Μου αρέσουν οι άντρες που μπορούν να δεχτούν τη δική μου τρελή ζωή και είναι και εκείνοι δραστήριοι. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι να μπορούν να με κάνουν να γελάω». Λέτε έτσι να την κέρδισε και ο George Clooney;
Η αγαπημένη του George Clooney προκαλεί με φωτογράφιση στο Maxim (pics)
Η αγαπημένη του George Clooney προκαλεί με φωτογράφιση στο Maxim (pics)
Η αγαπημένη του George Clooney προκαλεί με φωτογράφιση στο Maxim (pics)


Πηγή 

Σου Άρεσε? Κανε Like!!


Comments
0 Comments
Share

Widgets

 
Design by Design 13 | Coding By Gr Sof | Bloggerized by Lasantha